maanantai 27. helmikuuta 2012

Kevät tulee, oletko valmis?

Nyt alkaa ihana suomalainen sää: aurinko lämmittää, linnut tulee takas, hanki on paksu ja valkoinen eikä ulkona jäädy pystyy jos seisoo paikallaan. I love it. Pari kuukautta ja voi jo mennä ulos ilman takkii ;) Ja pari kuukautta niin täytän 19 :D pakko nyt jo alkaa odottamaan. Toisaalta odotan myös sitä aikaa jolloin kirjoitukset ovat ohi. 9 vuotta opiskellut niitä varten, ja kahden viikon päästä kaikki oppiminen kulminoituu muutamaan tuntiin.

Tänään tuli jo testattua osaamista psykologian tentissä. Torstaina matikan tentti ja ensi viikolla matikan kirjallinen koe. Ja sitten äidinkielen yo-koe. Onneksi mulla on jo kolme yo-koetta alla nii koetilanne on tuttu. Sain tänään myös tietää ruotsin kuuntelun tulokset: 84/90. Paremmin meni englannin kuuntelu :D mutta olen silti tyytyväinen, totta kai.

Ei minulla ihmeempiä uutisia ole, elämä jatkaa radallaan. Viikonloppuna olin rakkaan Emmini synttäreillä ja Rillossa sen jälkeen. Onnea myös Rebecca, joukkuelaiseni, joka vihdoin liittyi täysi-ikäisten joukkoon! ;) <3


Boy: You're the only thing I would die without
Girl: You would die without your heart.
Boy: You have my heart. <3


<3Nanne

4 kommenttia:

  1. "9 vuotta opiskellut niitä varten" ja matikka ei ole vahvin aineeni ;)

    VastaaPoista
  2. Ehkei kolmea ekaa vuotta voi laskea opiskeluks :D

    VastaaPoista
  3. aaaw <3 mun mielest toi loppu on paras ^^ <3 <3 pusi pusi kulta <3

    VastaaPoista
  4. kevät ja jopa syksyki tuli ;D kuulumisia? (;

    VastaaPoista